In nauwe samenwerking met Stefan Janssen, de drijvende kracht achter Floorequa, ontwikkelde DiepzwartOntwerp een family of brands.
Soms is goed niet genoeg. Is er geen match tussen dat wat je levert en dat wat je uitstraalt. Voor Qoozy Decorations analyseerde, adviseerde en creëerde ik een stevige upgrade van de identiteit van het merk.
Met sommige opdrachtgevers kun je lezen en schrijven. Voor Het Limburgs Landschap ontwierp ik het pitchwinnende concept van het Uit en thuis-boek. 416 Pagina’s met het verhaal en overzicht van alle eigendommen van de stichting. Dus ja, er valt veel te lezen.
Met het herdefiniëren van de positionering werd ook de huisstijl aangepakt, waarbij herkenbaarheid en aandacht voor de lokale sentimenten van belang waren. Dat resulteerde in een update van het logo, een kleurrijke huisstijl en krachtige fotografie, ook een visueel onderscheidende beeldtaal. Met als resultaat een sterkere merkidentiteit.
Verpakkingsproducent Royalpack, familiebedrijf met veel know-how en een uitgebreid machinepark en technische mogelijkheden, zoekt voet aan de grond in de Benelux. De focus ligt hierbij op verpakkingen voor frozen products. De vraag? Een onderscheidend beeld, krachtige copy. En of het snel kan, want de beursdeelname staat voor de deur. Business as usual dus...
Jouw kennis, ervaring en inzichten inzetten om anderen bij te staan? Dat is wat Cindy Tholen realiseerde. Dat vraagt om een persoonlijke en warme identiteit, een stukje personal branding op maat.
Hoe maak je een onderneming zichtbaar in zijn eigen werkveld. Voor Rura Ruimtelijk Advies, gespecialiseerd in vraagstukken rondom ruimtelijke ontwikkeling, ontwierp DiepzwartOnwerp een nieuwe identiteit. Een kleine huisstijl, maar duidelijk onderscheidend, zowel online als offline, ook door het inzetten de juiste copy en beeldtaal.