Merkintroductie

Daar waar de kennis, service, diensten en producten op het gebied van vloerverwarming tot voor kort onder 1 vlag vielen, zetten we de stap naar het individueel vermarkten hiervan. Klanten en opdrachtgevers vragen niet altijd om een totaalpakket, maar kunnen wel vertrouwen op de expertise en de jarenlange ervaring en van Floorequa.

A family of brands

In nauwe samenwerking met Stefan Janssen, de drijvende kracht achter Floorequa, ontwikkelde DiepzwartOntwerp een family of brands.

DiepzwartOntwerp ontwikkelde, binnen de strakke lijnen van de corporate identity, een pakkend beeld en copy. Vertaald naar visitekaartjes, banners, flyers en een concept voor een website. Binnen week van concept naar oplevering. Het voordeel van korte lijnen en de klant goed aanvoelen.

Merkintroductie om het ijs te breken

Verpakkingsproducent Royalpack, familiebedrijf met veel know-how en een uitgebreid machinepark en technische mogelijkheden, zoekt voet aan de grond in de Benelux. De focus ligt hierbij op verpakkingen voor frozen products. De vraag? Een onderscheidend beeld, krachtige copy. En of het snel kan, want de beursdeelname staat voor de deur. Business as usual dus...

Overig werk ⟶